Как работи

Интерактивна вендинг машина се разполага в близост до изхода на метро, в подлез – на място, през което минават много хора. Всеки може да спре, да измери пулса си и да получи неособено трудно предизвикателство, като например да поскача, танцува, да прегърне някой. Ако изпълни предизвикателството, човек получава безплатен здравен съвет и подарък изненада.

В какви случаи можете да я ползвате

Кампанията е създаде специално за рекламната кампанията на “Софарма”. Акция “Здраве” цели да популяризира тяхното безплатно приложение за мобилни устройства “Здрави”. Това приложение всеки ден дава нов лесен съвет за това как да сме по-здрави без лекарства.

Свържете се с нас, ако имате нужда от нестандартно решение за вашата рекламна кампания.

КаквоИнтерактивна акция в публично пространтво, с която се рекламира безплатно приложение за здравни съвети.

Къде е показванаМетростанции в гр. София, фестивал “Медиамикс”

Екип, работил по проектаАлбена Баева, Стефан Дончев

Задание“Софарма” искаше да популяризира превенцията на здравословни проблеми като подход. Клиентът вече имаше приложение за телефони, което ежедневно дава полезни съвети. Нужно беше повече хора да разберат за тези съвети.