• Внезапни улици
  • Внезапни улици
  • Внезапни улици

Как работи

“Внезапни улици” е онлай рекламна кампания, създадена за новия роман на Иванка Могилска. Тя включва три кратки видеа (тийзъри), интерактивна карта в Google Maps, която пресъздава маршрутите и местата на действие от романа, картичка с информация за онлайн картата – разпространява се в книжарниците заедно с романа, и плакат.

Разгледайте интерактивната карта на този адрес: http://bit.ly/VnezapniUlici

Другите две видеа може да изгледате тук и тук.

Повече за книгата и интерактивната карта потребителите научават от специално създадените уебсайт и фейсбук страница.

Нетипична и креативна, тази кампания цели да популяризира по ефективен начин българската литература.

В какви случаи можете да я ползвате

Кампанията е създаде специално за романа “Внезапни улици”. Свържете се с нас, ако имате нужда от нестандартно представяне на вашата книга. Първо ще я прочетем. След това ще ви предложим най-подходящата за нея рекламна концепция.

Каквоинтерактивна рекламна кампания

Къде е показванаонлайн кампания

Екип, работил по проектаАлбена Баева, Иванка Могилска

ЗаданиеРоманът “Внезапни улици” на издателство Жанет-45 имаше нужда от повече читатели. Трябваше ни кампания, която да ангажира колкото се може повече потребители в онлайн пространството, които да бъдат заинтригувани и да купят печатнотот издание.